Bin stinkesauer!!
Eröffnet am 8. April 2013 um 22:27 Uhr von Ela83, bisher 4 Antworten.
Beiträge zu diesem Thema (5 Beiträge)
Ela83 schrieb:
Mo, 8. April 2013, 22:27Hoi mitenand.. Mues grad chlie dampf abloh!! Han mini alt arbetsstell uf end muetterschaftsurlaub kündet will mir üs nöd hend chöne einige.. Also hani uf endi märz kündet.. Hüt isch de 8. april, und sie hebd mir immerno kein lohn zahlt!! Sie hend gseit ich müese es formular usfülle, und bis zu dem ziitpunkt tüends de lohn zruggbhalte.. Han jetzt scho wölle 4 mol verbii go weg dem formular, aber entweder hends kei ziit oder sie tüends usezögere!! Und das alles ohni vorwarnig vzw. sie hend mich nöd informiert das sie es formular bruuchet bevors mir de lohn zahlet, ich han mich gmolde will uch am 25. märz immerno nünt ufem konto gha han!! Das dörfets dich rechtlich nöd mache oder?? Han jetzt de gschäftsleitug gschriebe das ich nüme warte und ich umgehend en termin mit datum und ziit NO DIE WUCHE wott, und suscht leiti s'ganze sm rechtschutz wiiter.. Da isch doch e zuemuetig rechtlich dörfet sie doch das gar nöd oder?!
Lilii schrieb:
Di, 9. April 2013, 07:24also ich ha 2 formular müesse usfülle. 1 woni schwanger gsi bi mitem errechnete ET und eis jetzt wos chind da isch (Anzeige der Geburt, heisst das bi üs). Dr Lohn hani aber so oder so übercho.
Di Muetterschaftsurlaub ändet Endi märz oder? Hesch denn "nur" dr märz-lohn nit übercho oder devor scho keine? Ich wur mich au ane Rechtsschutz wände. Bisch inere Gwärkschaft oder so? De hälfet sicher witter.
Di Muetterschaftsurlaub ändet Endi märz oder? Hesch denn "nur" dr märz-lohn nit übercho oder devor scho keine? Ich wur mich au ane Rechtsschutz wände. Bisch inere Gwärkschaft oder so? De hälfet sicher witter.
Ela83 schrieb:
Di, 9. April 2013, 09:43Hoi lilii
Han nur de endi märz lohn nonig becho.. Jo han jetzt mit rechtsschutz droht und han grad en termin am fritig becho...... Goht doch!! Scho truurig das mer zerscht mues drohe bevor öpis goht
Caramel82 schrieb:
Di, 9. April 2013, 10:01Mängisch verstah i die Arbeitgebernid. Hei die s'gfühl nume will mir jetzt mamis chind chönnts mit üs mache was sie woi?
Ela83 schrieb:
Di, 9. April 2013, 13:45(1 mal bearbeitet, zuletzt am 9. April 2013 um 14:06 Uhr von Ela83)
Jo vorallem mini rechnige sind nonig zahlt, mit flatteret ei mahnig noch die ander ine.. Isch ok wenn öppis fehlt, aber denn söllets sege.. Mini tochter isch siit 3 1/2 mönet uf de welt, han nie e info becho, sie hend direkt de lohn zruggbhalte und gwartet bis ich mich gmolde han