Erbrechen - Das Problem!

Eröffnet am 5. Mai 2013 um 09:19 Uhr von Lilii, bisher 6 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (7 Beiträge)

Lilii schrieb:

So, 5. Mai 2013, 09:19
Meine kleine Maus (8 wochen) erbricht seit ihrer Geburt mega oft. Sie erbricht seit ein paar Tagen auch richtig im Schwall. Mehrmals täglich, egal wie lange sie aufrecht ist. Es plagt sie auch mega, sie weint davor und danach. Sie hat auch viel Bauchweh. Hab schon einiges ausprobiert, flatulex, fencheltee, nichts hilft wirklich. Das Stillen hab ich so manchmal echt satt, es frustriert mich. Ausserdem liegen meine Nerven oft blank, dauernd umziehen tragen, stillen, umziehen, tragen... ich hab auch noch einen Sohn und der hat zur Zeit gar nichts mehr von seiner Mama.... Er tut mir echt leid. :-((

Sunshine1986 schrieb:

So, 5. Mai 2013, 10:05
Lili mini macht das au sit paar wuche.. hans mal mit nestargel probiert, aber ha ds gfühl ka es stört si, das si ned cha chötzle.. si erbricht je speter de tag umso meh.. ez wo de wachtumsschub isch brüellt si ned.. aber gwäget das si was stört..
bi mit ire ide cranio gsi ez 1mal het aber nanig soviel gnüzt.. d mübe het gmeint si chötzli evt das use wosi z vill trinki, da si guet zuenimmt. und will si immer mega hastig trinkt..
ha ide wohnig es plätzli woi mit tüechli usdeckt ha und e huuufe nuschiiiis kauft.. sit denn gahts mitm wechsle/putze.. de kinderarzt het gmeint si heb liechte reflux aber würd kei medis ge..hoffe das besseret denn mal :)

au dir vill glügg dases besseret ;) und du chli me ziiit hesch fürs gschwüschterti

puenggeli schrieb:

So, 5. Mai 2013, 11:43
bisch scho mol bim kia gsi deswäge?

Fubu schrieb:

So, 5. Mai 2013, 19:22
Hallo mitenand

Also bi unserer Tochter isch das au so gsi bis sie Brei gässe het. DKiÄ het gmeint dass es "nid so schlimm" sigi wenn sie normal zue nimmt. I ha au alles probiert, Büecher untes Kopfteil vo dr dMatratze, damits erhöht isch, Nestargel, ummetrage etc. Sobald i sie denn abgleggt ha, het sie wieder kötzlet :/ Au Stillpausene ilege und görpsle loh het nüd gnützt. Unseri KiÄ het gseit es besseret erst bim Breile... Tja und so isches au gsi :/ Aber i hoff dass du vilicht glich öbbis findsch wo hilft. Cranio oder so hesch usprobiert? Mir hens nid gmacht, da es anschienend eifach Babys git, wo "spucke"
"Speikind- Gedeihkind" seit mer doch

Grüess

Lilii schrieb:

So, 5. Mai 2013, 20:12
hoi zämä

id cranio gani jetzt am tsischtig ds erscht mal. ich hoffe dass es öpis bringt. am arzt sägis de grad ide 2monets kontrolle. ich finde äbä, es isch meh als nur speikind. also wenn nur dr Brei öpis bringt, de fahni de mit 4monet a zuefüettere...
Sie nuggelet i letztr zit au mega oft ade brust und trinkt oft nümm so schön. na brüelet sie natürlich will sie hunger het aber sie trinkt denn glich wieder nit richtig... d milch schiesst natürlich glich jedes mal ii, aber sie trinkt denn brust nit läär und jetzt hani en mega herti brust. Ich pump das denn nah grad ab.
Zuegnu het sie bis jetzt aber guet. Ersch wenn sie denn so richtig fescht hunger het trinkt sie denn wieder guet ade brust.
Ide nacht isches keis problem, nachem stille leggi sie is bett und sie pfuset witter.zum glück! mis mami seit ich sigi au so gsi, sie siget mit mier au fu pontius zu pilatus und es heig alles nüt bracht...

ha ds gfühl am schlimmste isches am vormittag/mitttag und denn beruigt sich das ganze wieder chli.

Heilbutt schrieb:

So, 5. Mai 2013, 22:10
Bei unserem Kleinen war das auch so. Er hat oft schwallartig erbrochen, zum Teil kam ihm die Milch auch wieder zur Nase raus und es sah wirklich furchtbar aus. Die Kiä und auch die Hebamme meinten dann beide, dass das normal sei. Ich ging mit ihm dann aber in die Osteopathie. Nach der 1. Behandlung wurde es dann noch schlimmer, aber nach 1 Woche wurde es dann viel besser. Seit dann hat er nie mehr so erbrochen sondern spuckt nur täglich noch was raus, aber im normalen Mass.

TassiMassi schrieb:

Do, 27. Juni 2013, 10:07
Naja, ich würd da scho aufpassen! Auch wenn Ärzte oft sagen, dass des sich im normalen Rahmen bewegt, weil, bei unserem Kleinen hieß es auch immer alles ganz im normalen Rahmen mit dem Spucken und dem Bauchweh und dann kam irgendwann raus, dass es in Wahrheit eine Milchallergie ist. Aber wir sind bestimmt 2 Monate lang von Arzt zu Arzt gerannt, bis irgendeiner dann mal gesagt hat, wird sollen eine Auslassdiät machen und auf Babymilch ohne "echte" Milch umsteigen.. Erst dacht ich scho, des ist der totale Schwachsinn, aber nach zwei Wochen wurde es echt besser.. Also auch wenn die Ärzte sagen, dass alles ganz normal ist, würde ich, wenn die Beschwerden net aufhören unbedingt weiter nach der Ursache forschen... Für mich war des unerträglich meinen kleinen Spatz so leiden zu sehen...