Auto chindersitz

Eröffnet am 17. Juli 2013 um 21:32 Uhr von Ambizgi83, bisher 4 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (5 Beiträge)

Ambizgi83 schrieb:

Mi, 17. Juli 2013, 21:32
Han mal e frag zum Auto chindersitz, het öpper vo euch versucht en maxi cosi mitem gurt z'befestige?

Staht ja so druf, aber entweder sind mier eifach z'dumm oder das isch mega unstabil... also ich muess sägä ich han da irgendwie keis guets gfühl....

wie sind euri erfahrige?

(bin nonig mami, aber sött hoffentli nüme länger als 3 wuche duure)

Stern85 schrieb:

Do, 18. Juli 2013, 13:50
Also ich weiss nöd gnau wie dini Frag lutet? Aber eigentlich isch es keis Problem dä Maxi Cosi mit em Gurt z fixiere! Ich han au en alte Maxi Cosi ohni Isofix und Cha dä relativ guet befestige.... Du muesch eifach dä kurz Teil vom Gurt überem chind sini Beine ade Schale ischlaufe denn iklicke und dä lang Teil chunnt hinde bim Kopfteil vo dä Schale dure( het det meistens e klammere zum befestige). S chind luegt mit em Kopf zum Sitz.

Mini frog isch eher hett öper Efahrig mit dä Chindersitz 9- 36 kg?
Wett nöd unbedingt 3 Chindersitz chaufe? Welli Marke sind die beste?

Ambizgi83 schrieb:

Do, 18. Juli 2013, 19:09
(1 mal bearbeitet, zuletzt am 18. Juli 2013 um 19:12 Uhr von Ambizgi83)
Merci, muesses nomal probiere...
Bis jetzt hend nur immer alli gseit Sie heiged dass no nie probiert de chindersitz ohni Isofix zmontiere aber demfall müässts ja gah....
Weiss nöd genau was min maa gmacht aber irgendwie hets wagglig usgeh...
Han mi Grad zdick gfühlt ;), aber muess wohl drüber hinwegluege und die sach selber usprobiere...

Ambizgi83 schrieb:

Sa, 20. Juli 2013, 17:57
Hmm hans nomal usprobiert, aber nachwievor chame de Sitz in richtig lähni klappe Wenns mitem gurt befestigt isch...
Isch das würkli sicher, klappts denn de binere vollbremsi nöd eventuell hindere?

Stern85 schrieb:

Fr, 26. Juli 2013, 11:52
Nei da Chan nüt passiere und suscht hesch ja dä Tragebügel wo nu abbremst....