April 2014 positiver Test!

Eröffnet am 16. April 2014 um 06:58 Uhr von Michi155, bisher 3 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (4 Beiträge)

Michi155 schrieb:

Mi, 16. April 2014, 06:58
Hallo
Ha grad testet ond bin Schwanger. Da ich mis Glöck im momänt nome met mim Ma cha teile, wör ich gern met es paar <glich wiite> Fraue Chatte ;-)
Lg

Seerose schrieb:

Do, 17. April 2014, 22:04
Hoi Michi ech ben net schwanger aber ech wönsche der alles gueti för dini Schwangerschaft :) Liebs Grüssli

Tanya schrieb:

Di, 29. April 2014, 08:37
Herzliche Glückwunsch! Ich bin ide 15. SSW. und mir isches au so gange. Has denn aber minere beste Fründin au no gseit und ha somit jemand gha wo ich ha chöne rede drüber und freue natürlich. Min Maa isch natürlich au für mich da. Aber mängisch verstönd eim Fraue wo scho chind hend besser ;-)...

lg

tunnumisli schrieb:

Mi, 7. Mai 2014, 21:58
Juhuu gratuliere... Das problem hani ou ka! Mir isch über 3monet verschisse gange uf berndütsch gseit! Bi jetz ir ssw 23 und mir gniesses mi Maa u dr fasch 5Jährig Sohn. Es isch hert aber es isch glich guet wemes am afang bis wuche 12 -15 noni a die grossi glogge hänkt! Gniess die freud für di! Es isch hert aber tatsach das die erschte wuchene die schlimmschte si... Es cha vil passiere aber sGfühl und dumstellig uf schwanger isch super. Ou wes eim ev schlächt isch odr so. Has ersch ab wuche 16 richtig agfange verbreite und jetze gsehtmes eh gniess die zit! Liebs Grüessli