Bin in der 15. SSW und so unsicher

Eröffnet am 29. April 2014 um 08:34 Uhr von Tanya, bisher 4 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (5 Beiträge)

Tanya schrieb:

Di, 29. April 2014, 08:34
Hallo ich hoffe ihr könnt mir ein bisschen helfen.
Bin in der 15. SSW und ziemlich unsicher ob alles i.o. ist. Da man ja noch nichts spürt hab ich immer die Gedanken: Ist alles gut mit dem Baby, hab ich alles richtig gemacht bis jetzt. Ich hätte einfach gerne ein Zeichen das es ihm gut geht.

Wie geht ihr damit um oder sind damit umgegangen?

Liebe Grüsse

Tanya

Peyton schrieb:

Di, 29. April 2014, 11:47
Liebe Tanya,

Zerst mol härzliche Glügwunsch zu dr SS. :-)

Ich bi es Mami vomene 10 Monet alte Meidli. Und an mini Ss mag ich mi no guet erinnere.
Mach di nit sälber verugt. Ich nim a das scho bi dr erste Kontrolle bim FA gsi bisch? Falls jo wird er dir sicher bestädigt ha das alles guet isch mitem Buschi?! Es goht nüm soo lang bis dis kleine s erste mol wirdsch gspüre. :-) öbis vom schönste an dr ganze SS.
Heb vertraue zu dim Körper und gniess es den das gspürt dis kleine. wenns Mami ruhig und positiv igstellt isch den isch au dr Fötus entspannt und cha wagse und gedeie.
Ich weiss me macht sich mega schnäll sorge und gedanke. Aber glaub mir wen me in sich vertraue het den wird alles guet. Ich ha sehr frieh scho Wehe becho und mir hän miesse angst ha das die Klein viel zu frieh uf d Wält chunt. Ich ha den zu mir und dr kleine gseit das mir das nit wän und ab dört hani avo positiv dänke und d SS gniesse und weisch was am schluss isch sie sogar erst in dr 41 Wuche cho. :-)

Dutchy schrieb:

Di, 29. April 2014, 12:15
Herzliche glückwunsch zur schwangerschaft #verliebt2
All die sorge und ängscht si gloubs normal..kenne kei frou wo das ganze ohni düresteit...aber wes dir guet geit,di wohl füehlsch de isches es guets zeiche wen "nüt" gspührsch :-)
Bald füehlsch die erschte bewegige...fröidi druf und probier di chli ts entspannä..chunt scho guet!!

Tanya schrieb:

Di, 29. April 2014, 16:08
Hey danke eu. Ich ha scho sgfühl dass i alles richtig mach. Mir gohts Au sehr guet ha kei Beschwerde oder süsst irgendwas. Ich gib mir jetzt Mühe positive zdänkä. Danke vielmal für Euro antworte.

tunnumisli schrieb:

Mi, 7. Mai 2014, 22:08
Gniesses und vertrou dim Körper. We öpis nid guet isch merksches sehr schnell. Mis chliine isch es meega borzifüdle vorauem weni lige oder möcht schlofe!