Zu weichen Muttermund

Eröffnet am 7. Mai 2014 um 22:16 Uhr von tunnumisli, bisher 2 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (3 Beiträge)

tunnumisli schrieb:

Mi, 7. Mai 2014, 22:16
(1 mal bearbeitet, zuletzt am 7. Mai 2014 um 22:20 Uhr von tunnumisli)
Hallo zämä

Wär het ou dErfahrig müesse mache das dr Muetermund zweich isch? Ha zitewis zimli schmerze will mis chliine isch es meega borzifüdle u stüpft viil gäg abe! Darf ou nütme lüpfe etc.. isch mängisch no schwirig mitemne 4 1/2jährige sohn und Huushalt! Mues sorg ha u schone! Was heit dir für Erfahrige gmacht und uf was aus verzichtet?
Liebs Grüessli

Peyton schrieb:

So, 11. Mai 2014, 11:33
Hey tunnumisli

Ich ha in miner SS ca abem 5 monet e verkürzte MuMu ka und bragtisch jede Dag Vorwehe. Ha den nüm dörfe go schaffe und au im Huushalt und algemein nüm dörfe schwer lüpfe oder überastränge do d gfahr bestannte het das s Buschi zfrieh chunnt. Ich nimm jetzt mol a das d Verkürzig und e zweiche MuMu öbe die gliche folge chönne ha. Drum mini empfählig, au wenn fast unmöglich isch mit Kind und Huushalt, wirglich di so guets goht zschone und guet luege was chasch vermiede mit lüpfe usw. E teil halt wirglich stoh loh und dr Maa drum bitte das er hilft. Es isch jo für e abseh bari zyt und nit für immer. ;-)

tunnumisli schrieb:

Do, 3. Juli 2014, 00:27
Merci für dini Antwort! Bi jetz is ssw31 und es wird geng aschträngender mit warte und sorg ha! Aber ja es geit nümm lang bis das chliine pfüpfi ufd Wält chunnt. Mir gniesse jede Tag und jede no so komisch schut im Buuch ;-)

Liebe Gruess