Dezember 2014, Januar und Februar Babys 2015

Eröffnet am 4. August 2014 um 11:06 Uhr von Peyton, bisher 17 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (18 Beiträge)

Würmli schrieb:

Mi, 17. September 2014, 22:18
Hallo zäme

Schön wird das grüppli chli grösser :-)

Gohts dir biz besser? Oder häsch immerno problem?

Nein, leider wüsse mir s no nid was es git. Aber ha am 24. wieder e termin, hoffe me gsehts de. Und süscht isch au egal ;-)
Hauptsach es chunnt alles guet.

Do mir jo scho es meiteli, 11mt, händ bi ig eigentlich 100% Mami. Aber ig schafe näbe bi no bizli. Mache chli home-office. So 6-8 stund pro wuche. Das git mir no biz sackgäld ;-) und vorallem wichtig, ig muess s chind nid loh frömd betreue.

Wie gohts üch allne so?

Grüesssli

Peyton schrieb:

Mi, 24. September 2014, 20:14
Guete Obe

Und Würmli het sich de klei racker zeige lo? Und isch schunst alles guet bi euch?

Leider ha ich immer no problem und muess mi jetzt schone was nit ganz eifach isch mit dr klei peyton do sie momentan mega ahänglich isch.
oh das isch cool wen so chli es Sackgäld chasch verdiene und es isch halt scho viel wärt wenn me die kleine nit muess abgä. Isch das den vomene Familiebetrig das die Home office chasch mache oder bisch binere firma agstellt?
Ich wird auf weiteres nit chönne go schaffe willi ebe scho so vorwehe ha und das scho zimmlich regelmässig.

Ich hoff de andere wärdende Mamis gohts guet?

Liebe Gruess

Würmli schrieb:

Fr, 26. September 2014, 11:58
Ojhe, gäng no so vorwehe. Hoffe nur das chline mag nochli drinbliebe...

Nein, ig weiss es immer nonid was es git. Me häts wieder nid gseh. Hmmm.. jänu, so bliebts spannend ;-)

Isch die firma wo ig vorhär scho gschafet ha. E ganz normale betrieb. Isch super so für mi ;-)

Alles gueti wieterhin...