No irgendwer aktiv i dem Forum??

Eröffnet am 30. Dezember 2014 um 00:47 Uhr von Cupcake, bisher 66 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (67 Beiträge)

melone schrieb:

Mi, 4. Februar 2015, 00:28
schön händers doch gnüsse chöne!! wiä lang bruchsch den eigentli is spitol wens den losgo würd??

wiä bereitisch den dini brust ufs stille vor?? brustwarze massiere weisch aber scho das mer das nöd söt?? chan au wehe uslöse!! was jetzt definitiv no zfrühe wär!!

furt go? was isch den das? nei mir gönd niä elei weg!! vor de kind sind mir mol bi einere uf bsuech gsi wo ihri enkelkind übers wuchenend gha het.. all wuche!! de frogt mer sich doch scho echli.. ufjedefall händ min ma und ich üs agluegt und gseit das mached mir uf gar kein fall!! und bi dem sind mir bliebe.. naja mir händ au nöd würkli öper wo luege chan.. also mini muetter würd gern luege aber si händ en partner wo i nöd mag und au nöd um mini kind ume ha möcht.. scho gar nöd ohni mini ufsicht!! min vater würd au luege aber de würd mini kind ide nacht nöd ghöre dezue ane isch er ziemli streng!! zu dem allem ane isch min gross en klammeraff und frühener ganz en schlechte schlöfer!! es wär nöd ohni üs gange!! händ also kids no niä abgeh.. ussert id kripp vo 3-4johr.. zum agwöhne das er halt ebe nöd immer mit üs si cha wegem kiga itritt wo jo mit 4ri bevorgstande isch!!
aber i mue würkli säge i bi froh gseht min ma das genau glich und goht au nöd elei weg!!

Hardi1983 schrieb:

Mi, 4. Februar 2015, 05:35
nenei ich massiere doh nöd elai mini brüscht vor mich here :-D also eifach enn ich sie noch em dusche icreme und aschlüssend die extra-creme ufträge.
also ICH het öpe 20-25min mit em Auto is spitol..min maa....*ääähm jo....* definitiv weniger :-D *laut lach*
nei me mue denk nöd übers w-end wegfahre oder bis obig spot.me cha jo au amne samstig säge,me goht uf de früe nomi is Kino und ufs "is bett goh" isch me wieder dehei.
ich chas ez no relativ schlecht beurteile,aber weni amem min Hund elai dehei loh muess,denn han ich amel extremi gwüssensbiss.weni ihn aber widerum anere Babysitterin bring,wo echt ufblüeht wenn sie min mausi dörf hüete,denn chan ich richtig abschalte (aber ersch nochdem ich ihn bi ihre abglieferet han)
ich ha halt s glück,dasi e echt tolli Familie ha und min papi mit Partnerin sind füür und flmme für chinde.obwohl er uszoge isch wo ich so 8i oder 10ni gsi bin,isch er de tollsti papi gsi und het amel no "maitliriege" geh und er isch immer für mich s tollschte vorbild gsi,was me het chöne erwarte vomne vater :-)
mini schwö und ihri chinde die planget au scho am tag "X" entgege und au die werdet das höllisch finde,es neus familiemitglied z ha :-) und d Familie vom Marco freut sich au (vor allem d muetter wo mit 3 manne z schlag cho muess :-D hahaha
gönder das johr ad Fasnacht?goht jo ezdenn gli los.ich ha als chlind das verkleide mega gern gha..au hend mir üs i de freiziit verkleidet und amel uuh schön chöne spiele.mängmol wünscht ich mir,dases für en tag nomol so isch.oder ich durch en Monitor emol mich und ali gspäänli wider chönt gseh,wie mir so gspielt und seich gmacht hend :-)

melone schrieb:

Mi, 4. Februar 2015, 11:07
i hoffe jo nöd dasd selber fahre muesch mit wehe!! i hetis nöd gschaft.. ha nöd mol chöne mini täsche packe.. min ma hets mache müesse i bi nur ufem bett glege.. also nur isch wohl au falsch.. bi jo au am schaffe gsi!! ;-)

schön wiä du über din vater redisch.. sicher au eher selte für es scheidigskind!!
find scho das en underschied isch en hund abgeh oder den sis kind!! jo hesch natürli au recht mitem am nomitag weggo aber au das wär nöd so möglich gsi.. min grosse isch frühener immer verwached wo min ma go schaffe isch und obwohl er jo mit mir isch het er sooo brüelet und min ma nöd go lo wölle!! het ihn nöd mit guetem gwüsse abgeh chöne!! i mue säge i tue würkli gern mit mine kids de tag verbringe.. ha no niä sbedürfnis gha amene nomitag is kino sitze!!

fasnacht isch nöd üses.. au de gross isch gar nöd intressiert am verkleide.. da si jo mitem kindergarte en umzug mached het er jo sini fasnacht.. kei ahnig öb mir zuesätzlich no gönd!!

Butterfly schrieb:

Mi, 8. April 2015, 11:28
Isch wücki schad dass da nümmä meh lauft

melone schrieb:

So, 12. April 2015, 21:52
wem seisch du das...

Butterfly schrieb:

Mi, 15. April 2015, 06:44
Dä aktivä , diä andere läsäts ja nümmä ;-) hihihi, idä erschte ss hani so vill Liebi schwangeri kännäglernt , aber damal ..,,, leider keini

melone schrieb:

Fr, 17. April 2015, 08:45
hihi de isch guet!! ;-)

naja bisch jo au no imene andere forum döte hets liäbi fraue wo sogar aktiv immer wieder schriebed!! ;-)