Einnässen mit 5

Eröffnet am 22. Januar 2015 um 11:47 Uhr von tunnumisli, bisher 5 Antworten.

Beiträge zu diesem Thema (6 Beiträge)

tunnumisli schrieb:

Do, 22. Januar 2015, 11:47
Het öper Erfahrig gmacht? Mi Sohn isch 5 1/2 u dr junger Sohn 4Monet. Dr Elter het dr Wc gang scho lengers im Griff und het bis ahin eigentli immer super klapet. Jetz heimer sProblem, dass er zspot ufs wc geit, dr Bisuschnäbu nid suber abtupft oder daser nid merkt (nid wott merke, er chönnt ja öpis verpasse) daser ufs wc mues. Täglech 2×minimum suuber alege unnd dusche wills eifach würkli gruuselug schmöckt undi nid wott dasne angeri kids uslache und doofi sprüch mache. Mir rede ou mitim aber irgendwie no ohni Erfolg. U widr wingle alege findi sehr erwidrigend für ihn, das isch öpis woner nid verdient. Was chani no mache, ha zgfühl daser iversüchtig isch willme dr brueder wickle aber i nimemer ou für ihn zit was ide erscht 3 monet mit baby chlei zkurz cho isch. Ischmr bewusst derfür hani jet autag mind 1h wonimi nur mitem gross cha z tue beschäftige. Was chani mache daser ufs wc geit? Mir schickene regumässig u zwüschdure fragine ob si bisuschnäbu nid seit daser sött go bisle! Will wener mou würkli aus id Hose geit wemer dusse si oder dinne am spile seiter mi bisuschnäbu het nüt gseit. Hoffe dasi Tipps u vo angerne ihri Erfahrige bechume. A dere Stell fang merci viu mou.
Liebi Grüess

melone schrieb:

Do, 22. Januar 2015, 14:21
hallo

i kennes nöd vo minem sohn.. kenn aber es meitli wo mit 6 1/2 immerno ab und zue id hose macht..

hät das agfange sit dem de chli uf de welt isch oder vorer scho??
chund eifach es bitz oder muener würkli richtig ufs wc?? i mein chöntis e bloseschwächi si?? händer mol de kinderarzt gfroget??
goht er regelmässig ufs wc? würd vielicht mol versueche chli zur fixe zite ufs wc schicke.. wegem angst ha er chönti was verpasse het min sohn(4 1/2j.) au.. afangs händ mir ali als liege loh und sind mit ihm mit ufs wc.. so gits nüt zum verpasse!! isch natürli im kindergarte gar nöd möglich!!

wünsche viel erfolg

melone schrieb:

Do, 22. Januar 2015, 14:25
(2 mal bearbeitet, zuletzt am 22. Januar 2015 um 14:32 Uhr von melone)
hoffe klappet bald isch jo für din sohn au nöd schön!!

tunnumisli schrieb:

Do, 22. Januar 2015, 16:36
Hallo.
Nei isch neu ca sit 2 wuche regumässig zu ungerschidleche zite trozdäm dasmerne ufs wc schicke!!! Ja àr putzt aube nid ab oder geit zspot ufs wc bisers fasch nümm mag bha. Mir schickene ou regumässig druf aber es passoert glich no. Ha zgfühl daser iversüchtig isch :-(

melone schrieb:

Fr, 23. Januar 2015, 00:26
hmm komisch.. wens a iversucht liege würd würds doch scho länger so go vermueti mol.. schwierig.. weiss jetzt au nöd wasi rote chönti..

tunnumisli schrieb:

Sa, 24. Januar 2015, 10:58
Ja isch würkli schwirig. Er vergisstsech eifach ou :-(